söndag 29 maj 2011

Utkast: Maj 29, 2011

Fick höra att det var länge sen jag uppdaterade så lets go! Har inte rört min kamera den här veckan så har tyvärr inte några fancy bilder att visa.
Hela hela veckan har bestått av matteplugg, med en massa pauser. Hela igår fick bli en paus, men idag var det tillbaka till pluggandet och jag varvar "ja men det här går ju bra!" med "paniiiiiiik jag kommer inte klara det!!!!!". Man ska väl inte säga något innan man är där, men så orolig att jag inte ska klara det är jag ändå inte. Grejen är bara det att jag satsar på lite mer än så, och det är jag mer orolig för. Men vi får väl se hur det går, jag har två pluggdagar kvar och sen smäller det. Och går det inte då så finns det alltid omtentor.
På onsdag smäller det förresten riktigt mycket, då kommer nämligen elli belli bellman bee (nytt mellannamn, jao!) ner. Shopping står på schemat! Malmö, Lund och Köpenhamn och kanske något mer, vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar