söndag 21 augusti 2011

i lund igen

Nu är jag tillbaka i Lund, i fredags kom jag hit. Saknar min världsbästa familj jättejättemycket (såklart) men det är jätteskönt att få vara med Niklas igen.
Här har vi honom (i sin nya tröja) i fredags när vi åt fish and chips i saluhallen. Idag har vi inte gjort så mycket, tvättat och tagit det lungt mest. Vi ska eventuellt fara in till Malmö och kolla in Malmöfestivalen senare, men nu är det någon som har somnat så vi får se.
Imorgon börjar nollningen. Jag är lite halvpepp/inte alls pepp. Det kommer såklart bli kul, men det känns samtidigt lite jobbigt. Och måndagen efter det börjar skolan. Hopplahoppla vad tiden går fort!
Nu ska jag nog lacka naglarna. Funderade först på cirkus men nu lutar det kanske mot gult... man måst ju matcha overallen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar