lördag 8 oktober 2011

Saturday

Det är lördag kväll och jag är ensam hemma. Vet inte om det någonsin hänt nere i Lund? Brukar ju antingen vara med Niklas eller ha något i skolan. Men jag och Elli (som också är ensam hemma) skypar så vi umgås för fullt!
Idag har jag hunnit vara med Niklas ett tag, sedan springa runt på stan i Malmö och hitta en kavaj åt Elli, på uppdrag av Elli. Sen ville jag så gärna hitta något fint till mig också men då hittar man såklart ingenting. Letade sådana där mysiga höstsaker som vantar, mössor och halsdukar men jag tror nog jag får ta en tur till förrådet imorgon och hämta upp förra årets.

På tal om mössor så hittade jag världens sötaste på New Yorker igår (då jag och Niklas hamnade på Värnhem pga lite tågkaos, typ). Den var verkligen supersöt men jag vet inte riktigt om den skulle komma till användning så den fick stanna i affären.
Köpte hem mig lite sockar med renar istället.
Nu ska jag kanske plugga lite termo och sen ha lördagsmys. Köpte gott godis idag och så har jag satsumas! Och saft. Mums.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar