tisdag 8 november 2011

Är det vinter snart?

November borde väl vara vinter? Här är det då inte det och jag körde på med gamla vår/höstjackan idag igen. Termometern brukar visa 7-8 grader om mornarna när jag ger mig iväg till skolan.
Men jag är i varje fall utrustad när vintern får för sig att komma. När jag var hemma köpte jag mig nämligen ett par rejäla vinterskor. Så nu längtar jag efter snö, kyla och vinter så jag kan få användning för de! Hoppas Skåne hinner bjuda på lite vinter innan det blir jullov och då hoppas jag verkligen att Norrbotten vill bjuda på en rejäl vinter! Det är ju inte ens nära på vinter där heller.


Idag skrev jag en dugga som antagligen var den sämsta dugga/prov/tenta jag någonsin skrivit. Tur då att den inte var obligatorisk och det känns faktiskt bättre att ha gjort ett misslyckat försök än att inte ha gjort något alls.

Nu blir det att tvätta bort sminket, äta lite choklad och plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar