söndag 20 november 2011

idag

♥ Idag har jag påbörjat min supertråkiga literära rapport om "enzymes for pulp and paper". Det är nog inte fullt så tråkigt som jag vill få det att vara, men å andra sidan inte så himla kul heller.


♥ Idag har jag lagat något nytt, råstekt potatis. Var inte alls svårt och blev gott! Jag har en snäll och duktig pojkvän som lär mig laga mat!


♥ Idag ligger det 33 lägenheter ute på afb! NU måste det rassla till i kön. Jag är just nu etta på en två, men med tanke på hur många som ligger ute så hade man nog kunnat få något om man velat, och haft lite tur förstås, men det är nybyggt och dyrt så det är kanske klokare att vänta... Och så har de ingen balkong och dusch istället för badkar och det kände jag att hade varit fint att ha.


♥ Idag har jag kommit på en ny sak jag önskar mig i julklapp, nämligen en tekanna! Jag dricker upp en mugg så fort och sen orkar jag inte gå ut i köket för att göra mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar