måndag 19 december 2011

Förra veckan

Förra veckan hände så extremt mycket! Får någ ta och berätta lite om varje dag. 

MÅNDAG
Skrev transportprocesstentan. Var ju inte en jätterolig tenta att skriva men vi har inte fått tillbaka den ännu så vi får väl se hur det gick.

TISDAG
Jobbade på min litterära rapport, tog en promenad på kvällen men annars var jag inne i mitt lilla rum hela dagen.

ONSDAG
Låg etta på precis en sån lägenhet som jag och Niklas velat ha. Gick på en supersnabb visning och bestämde oss för att boka den.
TORSDAG
Vaknade och såg att jag slutat etta på lägenheten! Skickade in alla papper och sånt och hips vips var man med lägenhet! Annars skrev jag klart rapporten och skickade in den. Och så köpte jag de första julklapparna.

FREDAG
Jullov! For till Malmö för att leta julklappar, men hittade inte nåt. Åt libanesiskt till lunch och insåg att libanesiskt inte är min grej, förutom falafel då.

LÖRDAG
Jag och Niklas var till Köpenhamn. En himla mysig dag med lite inhandlande av julklappar och så hann vi kolla i en massa affärer.

SÖNDAG
Jag och Niklas nördade på varsin mobil och spelade bejeweled blitz (är lite smått beroende). Sen var det dags att säga hej då, vi ses nästa år. Jobbigt, men lite lättare när man vet att vi har en lägenhet som väntar på oss i februari!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar