tisdag 27 december 2011

tisdagen.

Idag började dagen med en rejäl sovmorgon, vilket var riktigt skönt! Jag verkar ha blivit duktig på att sova länge nu trots allt. Sen var planen att besöka tandläkaren och en liten tur till stan, men det blir ju inte alltid som man planerar.
Stadsturen började med ett tandäkarbesök, som i vanlig ordning gav inspiration till att köpa bra saker till tänderna. Efter apoteksbesöket sprang jag och Elli in i Antonia, Victoria och Isabelle och plötsligt stannade vi på stan till stängning och kom hem med lite mer än de där plackersen som shoppingturen började med. Och nu är jag helt shoppinginspirerad! Jag vill bara ha en massa fina saker!

Ingenting jag shoppade idag, men däremot hade jag på de där fina mångmönstrade sockarna idag. Små julklappar jag fått av min söta mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar