lördag 14 januari 2012

Harry Potter

Jag har som sagt läst två Harry Potter-böcker under lovet, och det har i vanlig ordning inneburit att jag legat och läst till sent på natten för att sedan fortsätta igen när jag vaknar. Timmarna går så fort när man läser något man gillar!

Jag insåg i efterhand att det var lite dumt att läsa bok nummer tre och sju, för jag verkar ha glömt en del saker som hände i böckerna däremellan. Men det gjorde ju bara mitt sug efter att läsa fler böcker större! Fast med tanke på att skolan börjar igen på måndag så är det inte någon idé förrän påsklovet eller kanske till och med sommarlovet... Så vad gör man om man inte har tid att läsa böckerna? Jo, man tar snabbversionen, det vill säga filmerna! Så om det inte händer något speciellt de kommande helgerna så vet jag precis vad jag vill göra. Och så har jag ett tillägg på min önskelista, alla åtta filmerna. Den första har jag förvisso redan, men på VHS...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar