fredag 24 februari 2012

Vår!

Nu är det nog vår i Lund! Det blommar till och med, känns lite konstigt för mig, hemma brukar det ju inte precis blomma i februari.
Nu har jag inte hunnit blogga på hur länge som helst, men det har varit så extremt mycket de senaste veckorna. Nästa vecka är det dugga igen och sen är det tentavecka så det är fortfarande mycket att göra. 
Jag kan inte påstå att vi fått så mycket ordning i lägenheten heller. Men nu är soffan beställd, så efter att den kommit, om två veckor ungefär så börjar det likna något. Det behövs bara ett par gardiner, några mattor, några tavlor på väggarna, att spegeln hängs upp, stolsdynor... ja en hel del ändå. I onsdags var det halv åtta hos mig och lagom till att jag tog ut pajen från ugnen kom jag på att vi inte hade någon tårtspade, vi kommer hela tiden på mer saker vi behöver. Så det kommer nog ta ett tag att komma i ordning, men så småningom så ska det nog bli bra det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar