söndag 18 mars 2012

Helsingborg

Igår var jag och Niklas på en shoppingutflykt till Helsingborg. Jag har velat fara och shoppa hur länge som helst så det blev en hel del nya inköp igår. Men de får jag visa någon annan gång, här kommer bara lite bilder från vår utflykt.
Åka tåg
 
 
 


Skrev kort!

Först åkte vi till Väla, som var ett väldigt stort shoppingcentrum. Dit ska jag absolut igen! Sen strosade vi runt i stan ett tag innan vi kände att det var dags att åka tillbaka till Lund.
Jag har så många gånger hört folk säga att Helsingborg är en fin stad, men jag fick inte riktigt den känslan när jag var där. Nu var vi i och för sig mest ute på Väla, som ligger utanför stan, och vädret var ju inte jättefint, men det kändes på något sätt bara grått och trist alltihopa. Jag får nog ge den staden ett nytt försök någon gång när det är lite finare väder!

2 kommentarer:

  1. Rätt dag är Helsingborg en utav de absolut finaste städerna jag vet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, många säger det! Får nog bestämt ge den staden ett nytt försök någon gång!

      Radera