torsdag 21 juni 2012

Helg!

Nu har jag kommit igång med sommarjobbet och idag klockan 14 signade jag ut efter fyra dagar med förmiddagspass och har ledigt helgen för att sedan jobba mina första nätter nästa vecka. Får nog försöka ställa om mig snart, för jag är nog inte direkt känd för att vara en nattuggla... Men jag trivs på jobbet och det är kul, även om det stundvis är för lugnt för min smak.

Nu tänkte jag visa min nya favorittröja (innan jag ens hunnit använda den hihi) som jag hittade för halva priset i lördags. Jag tycker om den en massa, som den perfekta blandningen av Pippis tröja och en sjömanströja. Jag önskar jag var på väg ut till skärgården så jag kunde ha på mig den här matchat med ett par gummistövlar, haha.


Och nu tänkte jag lägga mig ner, vila och läsa lite i Cirkeln, som jag fått låna av snälla Ellinor. Jag är så sugen på att läsa en massa bra böcker!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar