torsdag 19 maj 2011

It's torsdag pumpkin!

Torsdag. Var på skolan i nästan tolv timmar idag! Rätt galet, men de två sista var bara helt ovettiga, satt i tr och gjorde ingenting av värde. Men ganska skönt, och en mycket bra ursäkt att inte plugga. För nu är det faktiskt inte så mycket kvar för mig att plugga, idag gjordes sista labben i organisk kemi, och inlämningsuppgiften blev godkänd. Igår redovisades projektarbetet i kemiteknik så nu är det bara mattetentan den första juni som står på schemat. En enda liten övning (och så tentan) kvar av mitt första år, jösses vad snabbt det gått!
Här kommen en knasig skara bilder från förra veckan. (typ inget som helst sammanhang, men jag vet någon som gillar bilder! ;)
Kaninisar i Malmö
Mera Malmö, taget från en milslång promenad eftersom det blivit ett litet missförstånd om var vi skulle spela volleyboll. Vi skulle vara bakom turning torso...
Jag drar min snyggaste pose i Niklas nya solglasögon. (observera den supercoola speglingen av niklas tröja som ser lite ut som ett par småskumma ögon!)
Nu ska jag göra något superviktigt.... typ läsa bloggar eller så. Har faktiskt labbat i åtta timmar idag så då tycker jag man förtjänar att göra precis vad man vill. Och nu vill jag inte göra något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar