måndag 16 maj 2011

En lista på en måndag

När jag vaknar på morgonen brukar jag ofta vakna före väckarklockan, och stiga upp direkt. Att jag snoozar händer i princip aldrig. Jag brukar bara hoppa upp och senare inse att jag egentligen var ganska trött.

Den bästa känslan är att vara med någon som man vet accepterar en för den man är och tycker det är helt okej att man är så. Trygghet.

Jag är rädd för att vara ensam kvar. Jag brukade tro att jag trivdes ensam, men jag har insett att ensamhet är ensamt i längden.

Jag tycker det är fascinerande hur man kan utvecklas från en motsats till en annan och vilka plötsliga vändningar livet kan ta.

Jag skulle vilja att jag kunde träffa min familj oftare.

Jag ogillar att bestämma saker, och på något sätt har jag nästan jobbigare för små obetydliga saker än de som påverkar ens liv stort.

Jag tycker om en massa saker, men min pojkvän och familj hamnar högt i topp

Jag lyssnar på allt möjligt.

Jag tittar på tv väldigt sällan, eftersom jag inte har någon tv. Ska dock eventuellt försöka kolla på Eurovision på svtplay ikväll!

Bästa dagen på veckan är för det mesta lördagar. Då är jag så gott som alltid med Niklas ch då är det alltid bra.

Folk brukar säga att jag verkar äldre än jag är, borde ta mer plats och att jag har är en sådan som har koll.

När jag blir arg är faktiskt inte så ofta nu för tiden, brukar snarare bil sur. Och då brukar jag ringa min syster, klaga på livet, gråta lite och sen känns det oftast bättre igen.

Jag grät senast 
igår. Även om ja trivs väldigt bra med mitt liv just nu, så känns ändå allt lite uppochner ibland. Jag är nog i en period då tårarna aldrig är långt borta.

I sommar vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Försöka komma på hur man kan dela sig själv i två delar så man kan vara i två delar av landet samtidigt? Eller kanske ännu hellre komma på hur man reser snabbt och billigt där emellan så man kan åka emellan precis när man har lust?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar