onsdag 11 maj 2011

Onsdag

Trots att mitt finfina påsklov tog slut den här veckan så har veckan ändå varit helt okej. I måndags var det lite deppigt och trist, men gårdagen blev finfin och det pluggande och tvättade som planerats fick skjutas upp till förmån för volleyboll och pojkvänsmys i Malmö. Betydligt roligare, och så himla skönt att få vara ute i solen! Inte lika kul att komma hem med rödbrända axlar. "Aj aj!" tänkte man när man tog på ryggsäckan idag.
Idag har också varit en bra dag. Jobbat asmycket på projektet, 13-18.30, men då fick vi mycket gjort! Lite synd att jag missade fadderlekdagen, men det kändes ändå skönt att få det bortgjort så vi förhoppningsvis inte behöver stanna så länge imorgon.
Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och sen ska jag bädda ner mig med min organkemibok. Så opepp på den kursen nu, men jag ska försöka. Är eventuellt lite för mycket pluggis för att skippa den tentan, även om jag egentligen inte är det minsta motiverad att göra den. Har inte bestämt mig ännu, vi får se. Men men nu hoppar jag in i duschen. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar