torsdag 5 maj 2011

Torsdag

Bloggbyte igen. Men en nystart känns bra.

Idag är det den femte maj och jag är tillbaka i Skåne igen efter ett underbart påsklov hemma hos mamma och pappa och Elli och Femme. Det blev en tågresa tillbaka, inte alls lika jobbigt som jag hade förväntat mig. I och för sig hade jag ett väldigt bra ressällskap, men den längsta delen, ner till Stockholm sov jag gott så det var ingen fara.
Det var såklart jättejobbigt att åka ifrån familjen men nu är det inte ens fyra veckor till sista veckan och sommarlovet så det dröjer nog inte så länge tills vi ses. Och så fort jag kommer upp igen ska jag paxa bilen och åka och hälsa på min fina mormor, har så dåligt samvete över att jag inte hunnit träffa henne.
Väl framme var det skönt att kliva av tåget och precis som lovat togs det direkt bilder på grönskan. Så här har vi en bild på mig och träden. Inte världens mest smickrande bild men har man lovat så har man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar