onsdag 13 juli 2011

Hoppsan.

Skulle bara sitta och testa lite med designen för jag var inte helt nöjd med den. Men så råkade jag klicka på "spara" istället för bara "förhandsgranska". Hoppsan. Så nu får jag väl ta och fixa till det här.
Och nu när jag lika skriver ett inlägg så kan jag ju berätta vad jag gjort idag... Typ ingenting! Tråkigt väder, ensam hemma med hunden. Så jag har försökt hitta någon ny musik att lyssna på, letat efter fler bloggar att läsa, tagit en promenad med Fame och sedan en till ensam. Men mina skor kändes lite små så jag gick inte så långt. Varför har en massa gamla skor börjat kännas små? Har mina fötter växt på äldre dar? Aja nu ska jag väl se om det går att göra något åt den här designen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt den där headern, kommer inte riktigt på hur man gör en snygg sådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar