tisdag 12 juli 2011

Tisdag

Idag har både jag och Elli varit lediga så vi passade på att gå på stan. Det är marknad där nu i dagarna, men där fanns inte speciellt mycket roligt att kolla på.
Jag hade egentligen inte tänkt köpa något mer på länge, i varje fall inte något som jag inte verkligen behöver. Det lyckades jag inte så där jättebra med, då jag hittade ett fint linne på 70% rea. Men kläder använder man ju faktiskt varje dag och 60 kronor är ju inte så jättefarligt.
Nu tänkte vara en duktig bloggerska och visa vad jag köpt!
Inte supersnygg bakgrund men här är det i varje fall.
Och när jag ändå var i fotartagen så kan jag ju passa på att visa det här linnet också! Inte världens finaste bakgrund här heller och spegelbilder är jag inte så förtjust i, men här har vi mitt halvnya linne i varje fall. Jag gillar färgen!
Nu ska jag nog slå av datorn och ta på mig skorna för snart ska jag in till stan och äta middag med Tina och Fahmida, ska bli spännade att höra vad de haft för sig sen sist, vilket är inte mindre än december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar