söndag 10 juli 2011

Ny design!

Nu har jag fixat lite med en ny design. Den ville inte komma fram på den här bloggen, men jag tror nog att den så småningom ska dyka upp. Vet inte riktigt hur den blev, kanske ändrar mig sen. Har ju en tendens att ändra mig.
Idag har jag tagit en sovmorgon vilket kändes välbehövligt efter gårdagens tidiga morgon med för lite sömn. Hade så svårt att somna i fredags på grund av en incident på jobbet. Egentligen hände ingenting (bortsett från att jag i all panik antagligen hade förtjänat en första plats i sveriges värsta bilförare), men nu har jag bestämt mig att jag om möjligt inte vill ge insulin. Andra mediciner har jag inte några problem med alls, men insulin känns så otäckt. Jag vill åteminstonde ha någon som vet hur man gör med mig när jag ska ge det de första gångerna, så att jag känner mig säker på att det blir rätt.
Nu sitter jag oh väntar på att börja jobba igen. Men sen blir det ledigt till på fredag. Ska bli skönt tror jag. Känns bara som att allt med den här sommaren blir helt fel. Önskar bara att den går snabbare. Just nu trivs jag inte riktigt på jobbet och jag saknar Niklas så himla mycket så det känns som att det är lika bra att det blir höst på en gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar