tisdag 19 juli 2011

i don't know what i can save you from

Hej hopp! Här sitter jag och ser sådär lagomt glad ut. Men särskilt oglad är jag väl inte heller.
Idag hade jag en kort jobbdag fram till 12, men hann klart långt innan det så särskilt påfrestande arbetsdag kan jag väl inte påstå att jag haft. Men nu blir det skönt med två lediga dagar innan jag ska jobba helgen. Igen.
Efter jobbet for jag runt med mamma och pappa, lite på stan och sen ville pappa kolla på bilar. Och när vi kom hem hade h&m's höstkatalog kommit. Fick en massa höstlängtan och såg en massa kläder som gärna skulle få hoppa in i min garderob.
Idag hade jag sett fram emot pannkaka till middag (blir så sugen på det för gamlingarna äter det jämt!) men mamma fick för sig att vi skulle äta på restaurang. Så det blev bosnisk mat i Svartöstan istället, vilket inte var så tokigt men imorgon blir det pannkaka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar