lördag 2 juli 2011

Lägenhetslängtan

Har haft sån enorm längtan efter en lägenhet för oss två de senaste dagarna. Loggar in på afb varje dag och kollar, men nej inte ännu. Men sakta men säkert går det framåt och en dag kommer det vara vår tur! Tills dess får jag väl nöja mig med vad jag har och längta. Och kolla inspirationsbilder. Men själva inredningsdelen är väl inte den största anledningen till varför jag vill ha lägenhet även om det också ska bli kul! Här kommer lite inspiration.
En trappa lär jag väl inte ha i mitt bo på ett bra tag, men fint kan man göra det!
Jag är ingen hejare på att bädda sängen, i varje fall inte med överkast (som jag iofs inte ens äger där nere), men ett stickat var fint!
Tråkiga ställen kan göras lite roligare.
Gult behöver inte vara fult! Men mest lite kul med färg.
Märker att ljusblått och turkost verkar gå hem hos mig. Och köksbilder!
Golvet!
Mysig hörna. Och böcker! Kan faktiskt vara riktigt fint med böcker.
Mera kök och mera blått.
Blått igen. En fin hall den här gången.
Nu får det nog räcka med bilder för den här gången. Men inredningsbilder kan verkligen vara kul att kolla på, även om mitt hem sällan skulle se så där prydligt ut. Men jag tycker det blir lite mysigare när det är lite stökigare. Inte helt uppochner, men så att det syns att någon bor där.
Bilderna hittar ni här förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar