tisdag 2 augusti 2011

i can't say it's what you know, but

Idag var det tillbaka till jobbet igen efter mina tre härliga lediga dagar. Det var lite segt att stiga upp tidigt igen men det går det med. Och nu har jag faktiskt bara åtta arbetsdagar kvar den här sommaren! Sen blir det en liten minisemester med familjen och sen åker jag ner till Skåne igen. Det ska nog gå det här också. 

Nu märker jag hur trött man blir av att inte göra någonting. Precis som att jag spenderade min lucka på jobbet med att jäspa så blev jag direkt seg och trött nu när jag har suttit vid datorn. Borde kanske ta och hitta på någonting, men jag verkar inte komma på något att göra. Ska kanske börja med att slå av datorn och hitta något annat att göra (fast nu fick jag lite lust att fixa ihop någon fin playlist..).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar