torsdag 4 augusti 2011

Torsdag

Idag är det torsdag. På torsdag nästa vecka har jag min sista arbetsdag och torsdagen efter det är jag nere i Skåne igen. Det går fort. Måste ju ta tag i saker snart. Fast en sak tog jag faktiskt tag i idag, på tisdag blir det att kapa håret. Som det ser ut just nu blir det nog bara att klippa topparna och sedan någon slags lugg, men jag är öppen för förslag! Bara jag blir av med de risiga topparna så blir det nog bra. Fast det får inte bli för kort heller.
Ikväll är jag sådär himla trött igen, men jag verkar inte kunna somna i tid, och så vaknar jag så lätt på morgonen när någon i familjen stiger upp. Så nu längtar jag till sovmorgonen på söndag. Jag jobbar iofs kväll, men det ska bli skönt att få sova ut. Om jag nu kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar