lördag 6 augusti 2011

Lägesrapport

Åh. Jag vet inte vad som händer med mig, men är så himla shoppingsugen! Det brukar typ aldrig hända. Men nu är jag det så nu längtar jag till på tisdag då jag kanske kan få stilla mitt behov. Jag misstänker dock att jag inte kommer hitta någonting, har en tendens att alltid göra så. Haha. 

Idag har jag jobbat men det var bara en kort dag, slutade två-ish så det var helt okej. Imorgon jobbar jag kväll så då blir det sovmorgon! Ska bli så skönt, mitt huvud hade nog snart exploderat om jag inte hade fått sova ut snart. Och det går lite lättare på jobbet varje dag när man kan tänka "det här var min sista lördag, bara fyra jobbdagar kvar nu". Längtar till på torsdag!
Annars händer det inte så mycket spännande. Det är ju kalas i staden och jag var varit förbi där var och varannan dag. I torsdags med mamma och pappa för att kolla in saker och ting, det nya området t.ex. Sen såg vi Movits innan mamma ville hem, men roligast då var nog när Zacke gästade.

Tog såklart en bild på det hela!

Igår efter jobbet mötte jag upp mamma och pappa för att äta lite thaimat. Det smakade väl sådär, men helt okej ändå.
Nu hinner jag inte skriva mer nu, för nu är kotletterna grillade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar