måndag 8 augusti 2011

Måndag

Idag har det ösregnat hela dagen. Dagar som dessa är det inte kul att jobba i hemtjänsten då man ska cykla runt. Tog en varm dusch när jag kom hem efter att ha varit blöt och fryst hela halva dagen. Nu är det bara två arbetsdagar kvar och det känns så skönt. Även om jag ändå trivs bra (för det mesta) så ska det bli skönt att inte behöva jobba mer. Men jag kommer nog sakna endel söta gamlingar. Sen blir det ju inte ledigt så länge, snart blir det tillbaka till skolan igen. Loggade in på afb innan och såg att ett rum i min korridor låg ute, så i september kommer någon ny. Spännande!


Imorgon är jag ledig efter att ha jobbat sju dagar. Då ska jag äntligen klippa håret. Topparna känns risiga nu.

Och ikväll ska jag iväg och träffa mina äldsta kompisar, som i de jag kännt längst alltså. Ska bli spännande att ses och att få se Amandas nya lägenhet.

En bild på min älskling, som jag saknar så galet mycket, och jag! (Ser ut som att mitt hår var risigt redan i början på juni?!)
Nu har vi varit ifrån varandra på tok för länge, men nästa vecka ses vi igen! ♥ Klarar mig inte utan dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar