onsdag 10 augusti 2011

Onsdag

Igår klippte jag håret. Så först såg jag ut sså här:
Och sen så här:
Först var jag missnöjd med luggen men nu känns det bättre.

Idag är min näst sista arbetsdag (wohoo!) och jag jobbar kväll. Jag drömde en mardröm om hur allt bara blev kaos så jag känner mig till och med lite nervös inför ikväll. Känns som att jag kommer ha precis de två saker jag helst inte vill ha på schemat. Usch. Men bara en kväll och en dag kvar nu. Det ska nog gå det också.

Nu är jag ensam hemma. Mamma och pappa har farit för att skjutsa hem mormor som har varit här och Elli jobbar. Fame är iofs hemma, men hon sover bara. Det är meningen att jag ska packa inför helgen nu, men det går sådär. Det är ju roligare att sitta vid datorn och så. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska packa heller, men det börjar väl bli dags att ta tag i det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar