tisdag 16 augusti 2011

Lite så här

Hej hopp. Nu sitter jag i soffan och lyssnar på lite musik. Och läser lite bloggar. Det var meningen att jag skulle hjälpa honom översätta ett gammalt dokument som han fått skickat från en avlägsen släkting i Argentina (händer ju inte varje dag) men nu gick han ut med Fame så då passar jag på att blogga lite. 
Nu har jag lagt in bilderna från kameran på datorn så då kan ni få se lite hur det såg ut i Trondheim. En mysig stad faktiskt!

Sen tänkte jag dela med mig av en playlist, bara för att jag önskar att folk skulle göra det oftare, haha. Men om någon tittar in så tar jag gärna emot låttips!


Annars har jag spenderat min tisdag med att shoppa med storasyster, promenerandes med hunden, ute på gården då jag plockade svarta vinbär och i köket för idag var det jag som lagade familjens middag. C'est tout!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar