söndag 25 september 2011

onstorsfrelörsön

Hejsan hoppsan. Här sitter jag och lyssnar på lite Laakso som ett avslut på en finfin helg. Ska nog snart hoppa in i duschen och sedan blir det plugg, och kanske lite Vampire diaries efter det. Och så vill jag hinna ta en promenad, det är så fint väder här idag!
Men i alla fall, ska kanske göra en liten uppdatering över vad som hänt sen sist, i tisdags. Onsdagen var en helt vanlig skoldag, torsdagen var andra labben i termodynamik och sen hade jag finbesök på kvällen. Fredagen var skola, plugg och sedan utgång på Hallands med Niklas och hans två vänner. Lördagen var att ta det lugnt, en liten sväng på stan och middag hos Niklas mamma. Och sen en massa wordfeud och halva Alice in Wonderland. Vill se resten, för den var bra så långt som vi hann.
Idag har jag och min djungelman tagit sovmorgon och varit på promenad (bildbevis!) och sen var jag tvungen att åka hemåt. Tack vare lite gratis red bull piggnade jag till och lagade carbonara i ett folktomt korridorskök. Så nu är jag mätt i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar