måndag 26 september 2011

weeks later i got this mail where you said

Imorgon är det en månad tills jag fyller år, och även en månad tills jag tar flyget hem till mammsen och pappsen och ellsen och femsen. På något sätt känns det som att ens hemlängtan försvinner lite bara när man vet att det inte är så länge innan man får åka hem igen. 

Idag har jag suttit och skrivit labbrapport i ungefär fyra och en halv timme. Så mycket för min pluggdag. Jag ska nog försöka plugga något litet ikväll (men är helt slut i hjärnan så jag vet inte hur bra det kommer gå). Imorgon måste vi stanna en liten stund för mer labbrapportskrivande (men jag hoppas att det bara är en liten stund) och sedan på kvällen blir det halv åtta (fast kanske lite tidigare) hos Johanna. Men däremellan ska jag allt plugga!

Sen hoppas jag på en kväll med min sötis på onsdag, jag klarar inte alls av att vara ensammen just nu. Och sen blir torsdagen pluggdag igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar