söndag 16 oktober 2011

please, please come and save me

Igår kväll kände jag att det var dags att ta tag i min ram som stått utan foto i mer än ett år! Så jag ritade en fisk som hamnade lite på sniskan! Men nu är det i varje fall något i ramen!
Idag var jag jätteduktig på förmiddagen och gjorde två termotentor som gick helt okej. Så då kände jag att jag behövde lite belöning och tog min tjocka halsduk (för att det är så mysigt) och tog en promenad till Nova. Väl där gick jag lös på h&m och provade allt fint jag hittade. Hade kunnat sluta farligt, men det lutade med ett par jeans för 99 kr. Antagligen inte världens bästa kvalitet, men jag upptäckte just i veckanatt mina gamla jeans börjat gå sönder, så det var ju perfekt timing!
Efter det har jag inte pluggat supermycket, fast ändå pluggat så det känns okej. Så nu tror jag att jag ska ta och fortsätta på den där termotentan som jag började på innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar