onsdag 19 oktober 2011

Onsdag

Tentadags idag då! Hatar eftermiddagstentor. Vad har de tänkt att man ska göra hela dagen innan? Även om det inte känns lönt att plugga något innan så skummade jag igenom en extenta på morgonen och jag lärde mig faktiskt något halvnytt! Kanske snarare kom på något gammalt men skitsamma. Fick inte jättemycket panik, men ändå lite grann. 
Nu sitter jag istället och lyssnar på musik och roar mig med att fundera på vad jag ska ha på mig. Har för mig att det brukar vara ganska kyligt i Victoriastadion där vi ska skriva tentan, men nu dör jag lite halvt värmedöden i min stickade tröja. Hmm. Får fundera på det här! Haha
Har för övrigt kommit på att jag behöver nya skor. Igen. Det jag har nu är sneakers (som läcker, vilket jag fick erfara i gårdagens regn. Igen), converse (ett par som är lite trasiga och ett par som är helt hela!), mina klackar (som är hela och fina men lite jobbiga att använda varje dag) och så typ sommarskor plus mina fjäll/vinterkängor. På önskelistan: gummistövlar, vinterskor och så ett par lågklackade höstskor. Synd att man inte får önska sig skor när man fyller år!
Har ni förresten sett så coolt, i söndags (när det var fint väder, jag längtar tillbaka!) bildade flygplanen en skattkarta på himlen!

Förresten vet ni vad jag hittade på Ica igår?! Malaxlimpa! Hur gott som helst! Det blir mitt tentafika, haha!

Nu börjar det bli dags att packa väskan så man inte glömer något viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar