fredag 21 oktober 2011

turn off your tears and listen


Hej! Skriver ett inlägg såhär på kvällskvisten. Det här känns inte alls som en fredag och det känns som om klockan vore mycket mer än den är. Men det är nog bara bra, för jag ska upp tidigt imorgon och skriva den där dumma tentan. Jag hoppas på en snäll tenta, för annars vet jag inte riktigt hur det kommer gå för mig.
Längtar bara tills tentan är skriven och till på söndag då jag och Niklas ska på IKEA. Har sett fram emot det hela veckan, haha! Synd bara att helgen blir då kort när halva lördagen går bort på att skriva den dumma tentan. (känns som jag har lite dålig inställning?)
Men nästa vecka blir nog en bra vecka. Kanske halv åtta hos mig, födelsedagsfirande med min sötis, fylla 20 och helg hemma i Luleå. Bra att man kan tänka på positiva saker när man har en dum tenta framför sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar