tisdag 4 oktober 2011

tisdag.

Tisdag idag och jag känner mig så himla duktig. Först skola till 12, men vi stannade och pluggade termo till tre. Vi träffade våran bästa övningsledare från förra året också som sa att tentan inte är så svår så det låter lovande! (men jag har iofs hört innan att 50% kuggar den så det kanske bara är han som är supersmart)
Sen blev jag så pepp av allas prat om träning så jag tog och gjorde magövningen + sprang rundan direkt när jag kom hem från skolan. Det kändes inte överdrivet jobbigt och jag sprang till och med en extra liten omväg! Känner mig superpigg och superduktig nu!
Sen har jag varit och handlat satsumas på Netto. Blev lite ledsen när de inte hade några på Ica igår så nu slog jag till stort och köpte en massa. De är ju så himla goda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar