måndag 3 oktober 2011

Livet alltså.

Suck ja. Allt man ska hinna med. Tror nog jag får ta och skriva en att-göra-lista så man kommer ihåg allt. Och hur ska man få tid? Jaja.
Idag är det måndag igen, skola och sen cyklade jag hem direkt. Lagade mat, pluggade och fick finbesök. Egentligen tyckte jag synd om Niklas som hade glömt sina viktiga saker hos mig, men jag tyckte det var bra också för då fick jag träffa honom en liten stund idag också!
Supervädret har inte riktigt hållit i sig idag, och idag tog jag tom på mig regnjackan imorse (då det för övrigt var kolsvart ute!). Men sen regnade det ingenting, och det känns som höst igen.
Nu har jag börjat inse att det snart är tenta så idag tittade jag på en matteextenta som gick rätt okej (med hjälp av facit iofs) och sen har jag gjort lite gamla termouppgifter. Det gick väl också an, men det känns som att det är en hel del som behöver repeteras och hur ska man komma ihåg vilken formel man ska använda när..?! Aja det ska väl gå det med. Förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar