söndag 6 november 2011

Silverrenar och pärlplattor

Helgen har varit en riktig myshelg. I fredags funderade jag och Niklas på om vi skulle gå ut på någon nation, men det slutade i en hemmakväll och det var inte helt fel det.
Sen kom lördagen då vi gick på stan lite och köpte pysselgrejer och så köpte jag mig en silvrig glitterren för den är så fin. Sen blev det en liten pluggpaus innan jag och Niklas hade pysselkväll!

Här är min fina glitterren. Det är egentligen julpynt, men jag tycker den kan få stå och glittra i fönstret redan nu. 

Vårat lördagspyssel var att pärla! (eller vad det nu heter) Vi gick runt på Panduro och hittade en massa roliga saker att göra och tillslut bestämde vi oss för att pärla.
Niklas gjorde svampen och jag gjorde Pacmanspöket. Sen har vi två till som jag ska stryka senare.

Sen har min sötis varit jättesnäll och fått fast benen på min säng igen. Känns ovant att ha en "hög" säng fastän det här ju är det normala.

Nu blir det tillbaka till biologiboken, dugga på tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar