tisdag 1 november 2011

God morgon

Idag är jag uppe tidigt, särskilt med tanke på att jag inte börjar förrän tio. Men Niklas sov hos mig och skulle upp tidigt så då steg jag också upp. 
Nu var det ett tag sen jag bloggade sist så jag har ju både hunnit fylla 20 och vara hemma över helgen. Det var jättemysigt att komma hem och träffa familjen och kompisarna, även om jag inte hann träffa så många. Så jag har myst en massa med min favoritfemla och fått en massa fina födelsedagspresenter och så. Och skaffat nya vinterskor så nu längtar jag efter snö!

Mysigaste mysfemlan ♥

Igår kändes det lite som att skolan började igen efter "lovet", för det kändes lite som att ha lov när man var hem och den här läsperioden känns jobbigt tung. Plus att jag blir galen på mina böcker som jag beställde för två veckor sen och inte har kommit ännu. Blir ju lätt att plugga till duggan då liksom.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar