söndag 27 november 2011

Stormar och orkaner

Idag är det blåsigt, ska tydligen vara storm tom! Men jag tycker nästan att det var värre fredag kväll!
Den här helgen har varit en riktig myshelg. Niklas har varit sjuk så vi har tagit det lugnt, sett på film, bakat bullar, gått på stan, pluggat och annat mysigt. Ja plugga var väl inte jättemysigt, men det måste ju göras det med.
Idag är det ju första advent, men redan i onsdags åkte julstjärnan upp. Fast sen dess har jag inte varit här så mycket, så den har inte hunnit lysa så mycket, men nu gör den!
Så här mysigt blir det sen när det blir lite mörkare.

Nu har jag precis lagat "krämig kycklingwok" så nu har jag en halvgod matlåda att ta med mig imorgon. Och nu börjar det bli dags att fortsätta med min literära rapport som jag höll på med innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar