torsdag 1 december 2011

Första december

Idag är det första december, även om det inte känns så när jag inte ens fått se lite snö eller kommit på vad jag ska ge någon i julklapp... Men jag har i varje fall öppnat första luckan i min chokladkalender!


Såg att några fina bloggar hade börjat med en bloggkalender, med olika teman att skriva om varje dag fram till julafton och jag blev så sugen på att haka på! Men sen kände jag att jag inte har tid. Det är så himla mycket att göra nu.
Imorgon blir vi forhoppningsvis klara med den sista labrapporten och sen är det bara två viktiga saker kvar, transptentan och den stora rapporten. Och så kanske en till tenta. Kan inte bestämma mig om jag ska göra den eller inte. Ibland blir jag jättepepp och känner att jag vill kunna det där, men sen kommer jag ihåg att jag knappt hunnit vara på en enda biologiföreläsning utan att känna hur ögonlocken blir allt tyngre. Jag får se hur jag gör.
Men nu ska jag i alla fall plugga lite till och sen ska jag försöka komma i säng i tid idag, har varit så himla trött på sistonde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar