onsdag 29 februari 2012

Träna mera!

Idag tänkte jag berätta lite om min träning. Någon gång i februari köpte jag nämligen träningskort på Gerdahallen så nu är det bara att börja träna! Jag är inte så duktig på att träna i gym, då känner jag mig mest felplacerad, men pass gillar jag. De har en massa olika sorters pass där, så jag tänkte försöka mata mig igenom en massa av de. Men så här långt har jag bara hunnit prova funk och afro.
Funk var helt nytt för mig, och jag som är ganska dålig på att ta koreografi var såklart ganska lost. Det kändes mest som ett aerobicspass med en massa extra snurrar. Men jag tror att det kan vara kul om man går oftare och får någon chans att lära sig stegen.
Afro har jag varit på tidigare, men då på Impuls. På afron tyckte jag koreografin var mycket lättare, och då blev det såklart mer träning. Jag tyckte afron var riktigt kul, så det ska jag absolut gå på igen! Men sen vill jag prova deras step också, det var faktiskt mitt favoritpass tidigare. Nu ska jag bli vältränad! Måste bara hitta tid till det mitt i allt annat man ska hinna med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar