fredag 2 mars 2012

fredag

Idag har jag hunnit med så mycket mer än vad jag brukar göra och klocka är inte ens fem!
Jag började med dugga 8-10, fast jag var hemma redan innan 10. Duggan kändes bra och våra övningsledare hade lagt på ett rejält kol när de rättade de, för resultatet låg ute på hemsidan redan i eftermiddag och det gick bra, så nu är den kursen godkänd! Så nu behöver jag inte plugga mer mekanik om jag inte vill göra tentan på tisdag ändå. Jag är faktiskt lite halvt sugen på att göra det, men vi får se, nu måste jag börja plugga en massa till den andra tentan som jag om en vecka vid den här tiden kommer att sitta och klura med.


Efter duggan var jag hemma och skypade lite med Elli och så, och sen drog jag iväg till Gerda för ett afropass. Och sen har jag hunnit äta lunch med Niklas, vara och handla och nu sitter jag här och funderar över en massa saker jag vill shoppa! Det soliga vädret har fått mig att börja fundera på vårjackor... och jag vill ha en ny i år!
Men vi får se när jag får tid att shoppa sånt, nu måste jag verkligen börja plugga oorganiskt.
Och ikväll kommer Niklas hem med en soffa! Snart har vi en komplett möblerad lägenhet, och imorgon kan jag och chemical principles mysa i soffan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar