torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Den här veckan började vi våra nya kurser. Det har varit lugnt, men ändå intensivt. Det känns som att de här kurserna kan bli roliga, men att de kräver en hel del arbete. Vi kickstartade ena kursen med en inlämningsuppgift som ska redovisas imorgon. Och jag gillar ju inte redovisningar!

Nu har vi faktiskt fått ganska bra ordning i lägenheten, bortsett från att det är ganska stökigt just nu. Så jag ska nog ta och sätta kameran på laddning och så ska jag försöka städa och fota bilder imorgon! För förutom att vi har en redovisning imorgon så slutar vi härligt tidigt, redan klockan 11!

Nu ska jag ta tag i vårat diskberg och sedan öva lite mer till redovisningen.

Har jag förresten sagt att jag och Niklas har bestämt oss för att bli lite nyttigare och inte slösa onödiga pengar? Som en del av det får vi inte köpa något onödigt sött, som godis, glass, kakor och sånt på vardagar, men vi får däremot baka egna saker, och det har vi börjat göra allt oftare... Kanske inte så hälsosamt, men antagligen hälsosammare än fabrikstillverkade saker! Och billigare är det ju definitivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar