torsdag 16 juni 2011

På altanen, i solen

Okej ljög lite i den där rubriken. För solen är lite till och från, men varmt är det i varje fall! 24 grader i skuggan bjuder Luleå på idag så jag drog på mig bikinin i hopp om att bli lite brunare.
Är alltså i Luleå nu. Jag kom hit igår och direkt kändes det som att jag aldrig varit borta, trots att jag inte varit här sedan påsklovet. Det är en konstig men skön känsla att känna så när man kommer hem. Att allt är som det alltid varit.
Idag har jag hunnit vara på en jobbintervju, liknande i varje fall. Men med tanke på att det redan fanns ett schema utskrivet med mitt namn när jag kom dit var det väl mer en godkännandeintervju, men nice vilket som! Två veckor sommarlov efter detta och sen blir det j to the o to the double b :) Får passa på att njuta a sommaren tills dess. Har planerat att komma i form lite grann. Idag inköptes ett par träningsshorts på Stadiums rea och imorgon hade jag tänkt inviga de. (och nu när jag skrivit det här kommer jag inte undan, yepp!)
Bilder från min och Niklas picknick i fredags (ser lite dåligt ute i solen, men jag hoppas bilderna är okej). Var nog inte supervarmt med tanke på att jag har både min och hans kofta på mig. Nu längtar jag efter min älskling som är kvar i Skåne. Inte lätt att vara så långt ifrån varandra. Känns som hundra år sen vi sågs fastän det bara var igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar