torsdag 1 september 2011

Den första höstmånaden

Instagram är typ det roligaste med att ha en iphone. Och wordfeud.. och en massa andra bra saker! Men tillbaka till ämnet, instagram. De allra flesta bilderna jag lägger upp här har jag faktiskt tagit med instagram. Men det är ju inte alla som kommer upp, och efter som sommaren officiellt är slut nu (det är ju september) så tänkte jag lägga upp lite sommarbilder!

Vi börjar med mina stackars solglasögon, följeslagare sedan åttan som förstördes när handspriten (från jobbet) läckte ut i väskan. (ledsen josefin)
Sen har vi ett grattiskort.
En stackars hare som stutsade runt i rask takt.
Min sista arbetsdag
Trött sötnos
Marängtårta med vinbär
Strössel från Netto
Nollning! Då är overallen ens bästa vän (vet ni vad? jag sydde på radikalmärket ikväll! håller på att bli värsta sömmerskan tror jag!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar