torsdag 1 september 2011

Städdags

Idag har jag tänkt ta tag i att städa mitt lilla rum (på riktigt alltså). Har börjat lite smått i badrummet, men mobilen som låg bredvid datorn plingade till och nu fastnade jag lite här. Men jag ska snart fortsätta städa, ska bara blogga! 
Idag har jag varit duktig och har en massa mera saker kvar på planeringen. Jag har redan gjort alla termouppgifter (hade inte förväntat mig att vi skulle hinna på lektionen) och så har jag postat kort till pappa (men det kommer nog inte fram förrän på en dag för sent). Och nu har jag börjat städa. Sen ska jag städa allt, senare tvätta och så läsa lite i Atkins. Sen (eller antagligen någon gång emellan) ska jag nog gå till Netto och köpa någon slags fika eller frukt eller något annat gott som jag kan få smaska på när jag är klar med allt. Och så ska jag kolla på Vampire diaries, hann inte ens se ett avsnitt igår, blev kvar mer än fem timmar på skolan efter att jag slutat igår... Men vad gör man inte för lite gratis fika? 

På tal om fika, en trippelballerina som jag fick i ett paket för ett tag sedan! Coolt tyckte jag, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar