onsdag 7 september 2011

Sjukling

Idag stannade jag hemma från skolan. Igår kväll var jag allt annat än pigg och efter att ha sovit oroligt hela natten bestämde jag mig för att hoppa över dagens två föreläsningar och stanna hemma och vila upp mig istället. Så jag (och Niklas som var här och inte heller var så pigg) tog sovmorgon och sedan pluggade vi lite smått. Delade också på nektarinen här under! Så gulligt med hjärtformen!

Nu är Niklas duktig och sitter på sin föreläsning och jag har precis läst igenom det som skulle gåtts igenom på termodynamiken idag och snart ska jag kolla igenom matten. Tänkte bara ta en liten bloggpaus.

Eftersom jag inte skrivit något om helgen heller så kan jag ju berätta om den. I fredags var jag på  mitt livs första kräftskiva, och det här i korridoren. Det var trevligt men lite jobbigt att äta. I lördags var det flyING i Helsingborg, som också var kul men inte överdrivet roligt! Men jag fick ett snyggt märke till overallen i varje fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar