torsdag 8 september 2011

Everyday it's getting closer

Hej hopp!
Idag känner jag mig piggare. Inte frisk såklart, men vem är någonsin det på hösten?
Idag hade vi en schemalagd sovmorgon, något som (typ) aldrig händer, men som kommer att hända de flesta torsdagarna den här läsperioden. Helt otroligt! Egentligen hade vi bara övning mellan 10 och 12, men vi tänkte försöka göra klart dagens övningar så det slutade med att vi var på skolan till 15.30 och då hade vi inte ens börjat på den sista uppgiften + att den näst sista blev fel fastän vi hade fått hjälp. Känns ju inte helt hundra. Så egentligen borde jag väl ge mig an på det nu, men det orkar jag inte riktigt. Ska snart ner till tvättstugan och hämta upp min rena tvätt och så... Sen får vi se vad jag orkar, känns som jag har lite huvudvärk incoming.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar