torsdag 15 september 2011

Torsdag II

Hej igen. 
Får bli en kvällsuppdatering idag också. Kan meddela att labben gick bra, var hur lätt som helst, bara vrida upp temperaturen, trycka på några knappar, avläsa värden och vänta. Och sen samma sak igen och så hann man räkna ut lite siffror däremellan. Inga problem! Nu ska vi bara kladda ihop en labrapport och så hoppas jag alla andra labbar är lika lätta. Så har man i varja fall klarat allt det. Fick nämligen höra att det bara är 50% som brukar klara den här tentan, och med tanke på hur bra jag hängt med så här långt känns det inte som om jag borde vara en av de, men det är bara vecka 3 - gott om tid att fatta kvar! (och idag gick det faktiskt hur bra som helst, vi hann göra alla uppgifter på övningen och jag fattade allting!)

Sen tänkte jag också beklaga min klädkris. Jag tror bestämt jag ska bli lite mer som Elli, bättre på att köpa saker. Jag är jämt så snål och hittar aldrig kläder att köpa bara sådär, och om jag hittar något jag gillar brukar jag inte köpa det med anledningen att jag inte har något tillfälle att använda det. Och sen när man behöver något lite speciellare står man där och funderar vad sjutton man ska ta på sig! Så mer onödiga inköp alltså!! 

Nu ska jag packa upp mina nytvättade kläder (absolut det jag är segast med när jag tvättat) och sen ska jag nog duscha, och sen blir det tillbaka till matteboken. Och sen kanske ett avsnitt Vampire diaries, jag har fakiskt bara sett ett enda avsnitt den här veckan... (alltså jag är världens nörd på det nu, ni skulle bara veta min senaste spotifylista...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar