torsdag 15 september 2011

Torsdag


Kom på att det var ett tag sen jag bloggade, så jag tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska till skolan. Sovmorgon på torsdagar, så skönt! Något som är mindre skönt är att vi har labb idag, och jag vet inte vem jag ska labba med (och inte heller var vi ska labba!). Men jag får väl följa strömmen och så löser det sig. Jag behöver i alla fall inte oroa mig för att labba ensam, det var antingen två eller tre.
Ikväll ska jag vara superduktig och plugga, för det behöver jag. Blir matte ikväll, tror inte det kommer gå bra men jag ska i alla fall försöka.
Imorgon är det fredag och då ska jag ut på klänningsjakt för på lördag är det nollegasque. Har redan skrivit en kom ihåg-lista, hade ju inte varit okej att glömma mössan eller sångboken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar